Keep em Commin’

Laatst heb ik voor de nieuwe website van Autobedrijf Wijnne foto’s gemaakt. Naast dat het natuurlijk gewoon heel leuk was werd mijn auto ondertussen ook nog eens APK gekeurd, erg handig!

01Wijnne

Uiteraard heb ik ook weer een aantal portretfoto’s geschoten:

02Thomas en Dennis

Thomas en zijn zus Malou heb ik gefotografeerd als kado voor hun vader. Daaronder Dennis Willems van Dezzign, die ook de Toilet Diaries kalender aan het ontwerpen is (en tevens echt bijnaaa klaar is! Heel erg snel hier dus een bericht over).

Ik speel meestal graag met kleurtjes, maar in dit geval bij Laurens Kling van GoedIdeeMedia pakte zwart/wit toch mooier uit:05Laurens

Verder heb ik voor de jongens van TK07 “Genadeloos” gefotografeerd in Luxor te Arnhem.

Genadeloos

Ook heb ik weer voor Martin Hogeboom in opdracht van Rijken Jaarsma een portret geschoten 🙂

Holland v Gijzen - Chantal Boekooi en Pieter van Rijsbergen

En ik doe het niet zo vaak; maar af en toe vind ik het eigenlijk ook wel heel leuk een bruiloft te fotograferen. In dit geval van het gezellige stel Marcel en Christel Leferink.

06_BruiloftChristelMarcel

En als laatste heb ik (al een klein tijdje geleden) Jaya the Cat gefotografeerd in de Willemeen, deze wou ik jullie niet onthouden:

07_JayaTheCat

Over Gerben Grotenhuis

Freelance photographer
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

